فروش پنیر سراب

چند روز پیش برنامه ای توسط صدا و سیما برای تبلیغ پنیر میهن به روی آنتن می رود و مجری پنیر لیقوان را غیر بهداشتی می خواند. در مقالب تعداد زیادی از مردم به خصوص آذری زبان ها اعتراض می کنند که چرا این شخص پنیر لیقوان را غیر بهداشتی خوانده است. کار تا آنجا بالا می رود که خیلی از نماینده های مجلس و مسئولین استانی نیز مصاحبه می کنند و مراتب اعتراض خود را اعلام می کنند.

برخی از نماینده های مجلس پنیر لیقوان را بهترین پنیر در بین 5000 نوع پنیر موجود در دنیا اعلام می کنند و می گویند که این محصول به چندین کشور صادر می شود. گفته می شود که کارگاه های موجود در روستای لیقوان تحت نظر معاونت غذا و دارو فعالیت می کنند و به صورت بهداشتی پنیر تولید می کنند.

با شلوغ بازی هایی که می شود مسئولین برنامه مذکور مجبور به عذر خواهی می شوند و سعی می کنند ماجرا را ختم بخیر کنند. در مقابل برخی از اهالی آذربایجان در فضای مجازی اعلام می کنند که دیگر محصولات کارخانه میهن را مصرف نخواهند کرد و مغازه دارهایی نیز روی شیشه های خود می زنند پنیر لیقوان موجود است لبنیات میهن نداریم!! این موضوع حتی توسط برخی نماینده های مجلس نیز اشاره می شود که تبلیغ علیه پنیر لیقوان باعث کاهش فروش آن نشده و بالعکس محصولات شرکت تخریب کننده را در مضان اتهام قرار داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۰
سعید گلمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی